Merhaba Ben Obezim! #1

Bi kaç yıldır buraya yazıyorum ve artık hepiniz, bir sorunu çözmeye, bir şeyi kabullenmeye çalıştığımda bunu yazarak yaptığımı biliyorsunuz. Şimdi yeni bir sorunum var, kabullenmesine kabullendim ama, vazgeçmemek için kendimi ancak yazarak ikna edebilirim.

Siz takipçilerimin dışında, şahsen tanıştığım arkadaşlarımın malumu olduğu üzere, asırlardır süregelen bir “kilo” problemim var. Öyle böyle değil hem de. Bugüne kadar boyumla kurtardım belki ama son bir kaç yıldır boy da bir işime yaramıyor. Şişmanım ben, çok şişmanım… Yazının başlığı o yüzden “Merhaba Ben Obezim!”. Hatta ben “morbid obez”im..! Ne ola ki bu morbid obez derseniz eğer, o zaman sizi şuraya alayım bir okuyun.

Kısaca bilenler ve bilmeyenler için özetlemem gerekirse (siz de biliyorsunuz bu özet kısa falan olmayacak 🙂 ); hiç bir zaman cılız olmadım ben. Yaşıtlarımdan iriydim. Gürbüz bir çocuktum yani. Boyum uzundu, tombiktim… Başlarda çok sevimliydim :)) Allahtan ilkokulda bi kaç tombik daha vardı da çok sırıtmadım. Ama ilkokulun sonunda, bana bir felç gel… Korkmayın yav, yüz felci… Kısmi, geçici… Bir dönem, 7-8 ay kadar, Medyum Keto gibi gezdim… İşte o boku tedavi etmek için dayadılar kortizonlu ilaçları… Öyle bir meret ki, içiyorsun, uyuyorsun, uyanıyorsun, sanki hiç yemek yememiş gibi canavarlaşıyorsun… Yemek yiyorsun, 1 saat sonra yine ilaç, hooop aynı hikaye sil baştan! 50 kg’da hastalığa yakalanan kız oldu mu sana tedavi bitiminde 90 kg! Abouuw yaaa..!

Bütün okul yıllarımı ve yaşadıklarımı anlatmayacağım, zira her iri, şişman, obez yaşadı bunları… Bi zahmet zayıflar da etraflarındaki tombili tombililere nasıl güldüklerini hatırlayıp neler yaşamış olduğumu tahmin etsinler 🙂

Şu üstteki satırları, 6 Nisan’da yazmışım… O kadar çok şey değişti ki o günden bugüne… Wuhuuu… Ben bile hala inanamıyorum… O satırları yazdığımda 135kg’ydum… Şimdi 103 kg’yum… Gözlerim varmış, bir de boynumun altında kemikler… Çoğacayip!

Durun bi ya hu! Şok dietler falan uygulamadım… O yüzden “Ay bu dieti uygularsanız, 1 hafta da 2 beden incelirsiniz” gibi saçmasapan bir liste yayınlamayacağım burada… Sadece size, 2 ay önce geçirdiğim bir obezite cerrahisi olan tüp mide ameliyatından bahsedeceğim 🙂

Mucize gibi bir şey 🙂

Arkası yarınımız başlasın…

En kısa sürede ameliyata karar veriş sürecimle ilgili olanları, sonra son 2 ayda yaşananları anlatacağım burada…

Ama bu kızçe şimdilik gider…

Sevgiyle kalın 🙂

Kelebek.

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

w

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: