Güzin Abla da Çıldırabilir..!

 

Yok yok ben eminim. Ben bu dünyaya insanların lanet olası sorunlarını dinleyip, onlara akıl verip sonra onların beni dinlemeyip bildiklerini okumaya devam ettiklerini, sonra yine en başa dönüp bana anlatmaya başladıklarını görmek için gönderildim. Ve yahut ben bir yerde sağlam bir hata yaptım ve evren beni bu şekilde cezalandırıyor amk.

Düşünüyorum düşünüyorum bu kadar dinlemekten yoksun adamı nereden buldum bir türlü çıkaramıyorum. Arkadaşım madem bildiğini okuyacaksın, madem kafana eseni yapacaksın ne diye benim beynimi didikliyorsun? Bana da yazık değil mi? Bana anlattıklarınla olası son ihtimallerini zaten sunuyorum sana. Sonra o olası sonlardan biri olduğunda yine benim yanıma gelip “Yhaaa neden bööğğle olduuu böhüüüğ?” diye ağlıyorsun. Ulan mal, ben sana taaa en başından neden böyle olacağını açıklamadım mı?

Şimdi ben sana ne desem boş… İki gün sonra başka bir problemle yine dibimdesin, biliyorum. “Bikbikbik” saatlerce konuşacaksın, iyi niyetim yüzünden ben de seni dinleyip öneriler de bulunacağım. Sonra biz bu kısır döngüden hiç bir zaman çıkamayacağız. 😦

Hata sizin değil aslında, benim. Ben sizinle bu kadar alakalı olmasam, derdinizi derdim bilmesem bu kadar sinir olmayacağım sanırım. Neyse arada sırada Güzin Abla da çıldırabilir. En sinir bozucu noktası şudur ki, benim bir Güzin Ablam yok. Kendi sıkıntılarım üstüne sizinkiler de binince, içim şişiyor lan..!

Hadi dağılın şimdi..!

Kelebek

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: