atar gider vaktidir ahali..!

Etrafta “asquuumm.. coneeem.. seviyoreeee mcxxx” diye dolanan tipler, tipiniz bozuk lan sizin.. Kime, nereye, ne diye özendiniz, canınız neyi çekti anlamadım ki? Analarınıza sorun bakıyım doğumdan bir sene süre sonrasına kadar sizi bıngıldağınızın tam üstüne düşürmüş mü?

“Kankaamm.. canıııım… bitanemsin aslan kankam” diye dolananlar? Ne kankası ulan… Kanka ayağı g.t ayağı, bunu bilmeyen mi kaldı? Etrafta kanka kanka dolaşmayın, sinirimi bozuyorsunuz… (Kanka ne ulan kanka ne, eskiden benim bildiğim bi kankardeşlik vardı… Dayardın sokakta bulduğun camı bileğe, korkaksan parmağa, akıtırdın kanı… Ömür boyu kardeşliğe and içerdin… Bu ne ulan önüne gelene kanka ayağı çekmeler? Kişiliksiz misiniz nesiniz? )

En birinci Müslüman benim modunda ortada dolanıp, pisliğin rezilliğin önde gidenini yaşayanlar.. Kimsiniz siz de beni ve benim gibileri eleştirme hakkına sahip oluyorsunuz? Kara çarşaflarınızın altında benim diyen hatunun giymeye cesaret edemediği deri mini etekler gördüğümü, o yere göğe sığdıramadığınız hocalarınızla yaptığınız sohbetlerden çıkar çıkmaz rakı kadehlerinde boğulduğunuzu bilirim. ( Dinini gerektiği gibi yaşayana değil lafım yanlış anlaşılmasın, dinini dayatmalar üzerine yaşanlardandır bahsim.Dinini göstermelik yaşayanadır gıcığım…)

İşin büyüğünü küçüğünü rüşvetsiz, dayısız yapmayan itler..! Bıktım ulan sizden, ilik kemik sömürücüleri adiler… Bu devlet sana o görevi yapman için para ödüyosa, elini tekrar açmanın mantığı nedir? Boynunu karşındakine eğmenin, onursuz görünmenin, yedi ceddine küfür yemenin anlamı nedir? Bu kadar mı genişsiniz?

Sokakta her gördüğü dişiye yiyecek etmiş gibi bakan, anasına kardeşine bakıldığında aslan kesilen puştikler.. Adam olun ulan, adam..!

Cebi üç kuruş görünce geldiği yeri unutan, g.tü havaya kalkan, çoğu zaman anasını babasını beğenmeyen; o üç kuruşu üç gün dayandıramayıp, kuyruğu bacaklarının arasında başladığı yere geri dönen kafasız insanlar… İnodnod? Bildin mi? “İnsan ne oldum değil, ne olacağım demeli”. 2gr aklın kaldıysa, daha konuşmama gerek yok..!

“Ay bi sevgilim olsun, beni hediyeler boğsuuun… Laila, Reina dolaştırsın, noluursuun noolursun” zihniyetindeki kızlar, kadınlar.. Bu kadar ucuz musunuz? Soyunuz kurusun, kökünüze kıran girsin… Hani ulan “kadınlık onuru”.. Allah belanızı versin.. Bi biraya sattınız ulan onuru monuru, kalmadı bi bok..!

Şimdi dağılın gidin, görmesin gözüm hiç birinizi.. Birer birer, yavaş yavaş değil… BİR ANDA, GÖZÜMÜ AÇIP KAPATTIĞIM O KISACIK ANDA, yok olun etrafımdan… Defolun ulan…

Bıktırdınız…

İkileyin…

İstanbul
03.07.2009
08:09

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: